თარიღი
|
21.10.2014წ.
|
სწავლების საფეხური,კლასი
|
საშუალო , X კლ.
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
10
|
გაკვეთილის თემა
|
“Петр Первый”
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა და აქტუალობა
|
Ø მოსწავლე გადმოსცემს წაკითხული ტექსტის შინაარსს.
Ø გადმოსცემს მთავარ თემას.
Ø საუბრისას
იცავს აზრობრივ თანმიმდევრობას.
Ø მკაფიოდ
აყალიბებს აზრს.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
Ø უცხ.V.4
მოსწავლეს შეუძლია გაიგოს შემეცნებითი ტექსტი ისტორიის სფეროდან.
Ø ამოიცნობს
ფაქტობრივ ინფორმაციას.
Ø აჯგუფებს
ინფორმაციას სხვადასხბა მიზნით და გამოაქვს სათანადო დასკვნა.
Ø პასუხობს
დასმულ კითხვებზე.
Ø შეუძლია
თარიღების წაკითხვა.
|
წინარე ცოდნა
|
Модели и
конструкции.
В каком
веке? В каком
году?
Прочитать даты правильно.
|
გამოყენებული მეთოდები/სტრატეგიები
|
მთელი კლასი,გონებრივი იერიში,ასოციაციური რუქა.
|
მსვლელობა
|
·
საორგანიზაციო
საკითხები
მიზნის გაცნობა
2წთ.
·
წინა გაკვეთილზე მიღებული ცოლნის გახსენება 3წთ.
·
ტექსტის მოყოლა
15წთ.
·
კითხვებზე პასუხების გაცემა 7წთ.
·
მოსწავლეებს ეძლევათ საწერი დავალება შეაერთონ წინადადებები
,დაწერონ თარიღები სწორად.8წთ.
·
ასოციაციური რუქის შედგენა 7წთ.
·
საშინაო დავალება სამუშაო რვეულში N 11,12 3წთ.
|
შეფასება
|
განმავითარებელი,განმსაზღვრელი:ინდივიდუალური.
|
რესურსი
|
სახელმძღვანელო,A4 ხარისხის ქაღალდი,დაფა,კალამი
|
რეფლექსია
|
21 ოქტომბერს ჩავატარე მე-10 კლასში ღია გაკვეთილითემაზე:
“Петр Первый”. მოსწავლეებმა ზეპირად გადმოსცეს
ტექსტის შინაარსი.
პასუხები გასცეს დასმულ შეკითხვებს,შეასრულეს წერითი დავალება,
შეადგინეს ასოციაციური რუქა: პეტრე პირველის
გარეგნობა,ხასიათი,რეფორმები.
|
შენიშვნა
|
ა.მ-8; ს.დ-7; ლ.მ-8
ნ.ბ-6 მ.ქ-6
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий