вторник, 28 октября 2014 г.

სამოდელო გაკვეთილი X- კლასში




თარიღი
21.10.2014წ.
სწავლების საფეხური,კლასი
საშუალო ,   X კლ.
მოსწავლეთა რაოდენობა

10

გაკვეთილის თემა


Петр  Первый
                                                 


გაკვეთილის მნიშვნელობა და აქტუალობა
Ø  მოსწავლე გადმოსცემს წაკითხული ტექსტის შინაარსს.
Ø  გადმოსცემს  მთავარ თემას.
Ø  საუბრისას იცავს აზრობრივ თანმიმდევრობას.
Ø  მკაფიოდ აყალიბებს აზრს.


გაკვეთილის მიზნები       და შედეგები

               Ø უცხ.V.4 მოსწავლეს შეუძლია გაიგოს შემეცნებითი ტექსტი ისტორიის სფეროდან.
       Ø  ამოიცნობს ფაქტობრივ ინფორმაციას.
       Ø  აჯგუფებს ინფორმაციას სხვადასხბა მიზნით და გამოაქვს სათანადო დასკვნა.
       Ø  პასუხობს დასმულ კითხვებზე.
       Ø  შეუძლია თარიღების წაკითხვა.

წინარე  ცოდნა

Модели и конструкции.

В каком веке?                           В каком году?

Прочитать даты правильно.

გამოყენებული მეთოდები/სტრატეგიები

მთელი კლასი,გონებრივი იერიში,ასოციაციური რუქა.









მსვლელობა
·         საორგანიზაციო  საკითხები
მიზნის გაცნობა 2წთ.
·         წინა გაკვეთილზე მიღებული ცოლნის გახსენება 3წთ.
·         ტექსტის მოყოლა  15წთ.
·         კითხვებზე პასუხების გაცემა 7წთ.
·         მოსწავლეებს ეძლევათ საწერი დავალება შეაერთონ წინადადებები ,დაწერონ თარიღები სწორად.8წთ.
·         ასოციაციური რუქის შედგენა 7წთ.
·         საშინაო დავალება სამუშაო რვეულში N 11,12  3წთ.


შეფასება
განმავითარებელი,განმსაზღვრელი:ინდივიდუალური.

რესურსი

სახელმძღვანელო,A4 ხარისხის ქაღალდი,დაფა,კალამი


რეფლექსია
21 ოქტომბერს ჩავატარე მე-10 კლასში ღია გაკვეთილითემაზე:

“Петр Первый”. მოსწავლეებმა ზეპირად გადმოსცეს ტექსტის შინაარსი.

პასუხები გასცეს დასმულ შეკითხვებს,შეასრულეს წერითი დავალება,

შეადგინეს ასოციაციური რუქა: პეტრე პირველის

გარეგნობა,ხასიათი,რეფორმები.



შენიშვნა
ა.მ-8;   ს.დ-7;  ლ.მ-8   ნ.ბ-6  მ.ქ-6 


       







Комментариев нет:

Отправить комментарий